3.09.2008

Vay Holiganlar


İbibik kuşlarının aslında holigan ruhlu kuşlar olduğunu biliyormuydunuz?

Bilmiyordunuz, bende bilmiyordum, fakat ben bugün bunu öğrendim.

Olayın aslı şu;

"Güney Afrika’da yaşayan ibibik kuşlarının, rakip gruplarla kavga ederken futbol taraftarları gibi kavgacı şarkılar söylediği, hezimete uğrayınca da birbirlerini teselli ettiği anlaşıldı."


İbibikler bağırıyor;

"Dışarda kaçanın...
İbişspor manyağız piskopatın Allahıyız..."


İbibiklerin tezahürat yaptığını öğrenen FC Zulu Başkanı ise;

"Ormanda tezahürat yapıyormuşsunuz, yaptırmam... "

Akşam akşam insanı gülümseten bir haberdi, İngiliz araştırmacılara selam ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

azız yıldırım ıstıfa etsın

Efsane Maraton dedi ki...

ne gerek var simdi böyle yorum bırakmaya. yukardaki konuya bakıyorum, kuşlara bakıyorum aziz yıldırım istifa etsin diyemiyorum.

gülüp geçiyorum şu yoruma...