5.09.2008

Helal Olsun Sana

Haber ve fotoğraf Milliyet'ten. Güiza geçtiğimiz hafta Bağdat Caddesinde bir mekanda 6 (hayatımfenerbahçe'nin dediği gibi 6 kulak çınlatır) bira, 10 sigara içmiş. Onu görenler ise “Yazık oluyor. Üst düzey bir futbolcunun bu kadar çok sigara içmesi çok kötü” diye olayı yorumlamış. En son Zidane böyle sigara içerken yakalanmıştı diye hatırlıyorum. Rıdvan Dilmen içinde futbolculuk döneminde sigara içtiğine dair rivayetler vardır.

Sporcu adam, haftada 3 maç yapıyor, antremanlar öyle, sürekli sağlık testlerinden geçiyor problem olsa bir şekilde doktorlar tarafından uyarı alırlar diye düşünüyorum. İşin sağlık yönünü bırakacak olursak değinmek istediğim nokta basınımızın çok sevdiği "özel hayatın korunması" dalgası. Fotoğrafı çekenide, fotoğrafa bak hacı bomba bu bomba diye haber yapanıda en içten duygularımla selamlıyorum.

Güiza keşke 10 tanede benim için içseydin be koçum...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

2.5 saatte içmiş bir de 6 birayla 10 sigarayı maşallah böbreğine,ciğerine..

Efsane Maraton dedi ki...

biralarin ufak oldugunu iddia ediyorum :D

oyle 50'lik 70'lik içtiyse 10 sigara ile iyi kalkmış valla:D

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

adam futbolunu oynasında isterse 3 büyük bitirsin 2.5 saate
ayrıca sadece güiza mı sigara içiyor çoğu futbolcunun sigara içildiği biliniyor zaten

hugostiglitz dedi ki...

adam antrenmanını yapıyorsa günü gününe sigara içmesi onu etkilemez. Sadece gelecek hayatı için hepimizi etkilediği gibi etkiler sigara. Bu kadar didik didik etmeye gerek yok. Sigara içen oyuncu-hakem sayısı zaten çok fazla.

smyrna_1907 dedi ki...

biradam geçtim de içilen sigaraya adedinin 10 olduğunu nasıl çözmüşler. eşşek osurur gibi yalan sölüyorlar..