18.09.2008

Kazandığında sevmedim seni

Ortalık toz duman, herkes takıma sallıyor, hocaya sallıyor. "Bence bu akşam Aragones'i görevden alsınlar" diyor telefondaki ses. Kim gelsin yerine diyorum "Fatih Terim" diye cevap veriyor. "Evet" diyorum, fazla üstelemiyorum. Belli ki o da kısa devre yapmış benim gibi.

Dış dünyayla bağlantıyı kesip yatıyorum. Saati kurmayınca telefonla uyanıyorum. Hadi lan nerde kaldın diyor telefondaki ses.

Ankara'dan dönerken üzerime sinen buram buram 90'lar, arabesk kültürü, Fenerbahçe üçlüsü sabah sabah yine kendini gösteriyor. Asansörde içimden kazandığında sevmedim seni kaybettiğimde sevmediğim kadar diye diye katları iniyorum. Ardından beni yaktın yıktın kanarya patlatıyorum. Hepsi 30 saniyelik olay ama adamı moda sokmaya yetiyor.

Arabada gevrek gevrek gülen Mr. E. bendeki patlamaya hazır potansiyeli görünce bulaşmıyor bile. İyide yapıyor. Çubukluyu, o formayı hakedenleri gözümün önüne getiriyorum, bunlarda geçer diyorum.

Hele bi haftasonu Gençler maçını atlatalımda hep beraber düzlüğe çıkarız diye avutuyorum.

Sahiden çıkar mıyız düzlüğe?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

zor.. çok zor..

ygtylmz dedi ki...

çıkıcaz çıkıcaz çok yakında tüm herkese inat çıkıcaz hemde ...