24.09.2008

MİM olayı

Kaptanortakapı yani Plaki mimlemiş bizi. Plaki'nin cümleleri ile,

"Bu "mim" olayında bazı sorular var ve bunları cevaplıyorsunuz, sonrada kime sormak istersen onuda yazının sonunda mimliyorsun. Eğlenceli duruyor."

şeklinde bir olay bu "mim"

Bizim bloga pek uygun düşmeyebilir diye de not düşmüş Plaki, fakat arasıra futbol dışı konularada çıksak birşey olmaz diyelim, soruları cevaplayalım.


1-blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

Mayıs 2006'da ilk blog denemesini yaptım. Yine futbol üstüne bir blogdu. Tarafsız olmaya çalıştım, beceremedim. Zaten devamıda gelmedi. Efsanemaraton'a Ağustos 2007'de başladım, hala devam ediyorum.

2-blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?

Evet.

3-blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

Bilemiyorum. Sıkılınca bırakırım diyorum kendime sürekli ama bir seneyide doldurduk. Nereye kadar gideceğini bende bilmiyorum.

4-blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken,şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Hala eğlenceli olduğunu düşünüyorum, yani hoşuma gidiyor. İlk başladığımda "iki yazı daha ekleyelim bugün boş geçmesin" diye kastığım oldu fakat şimdi daha rahat devam ediyorum.

5-blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Öyle ayrıca bir zaman harcamıyorum. Gün içinde internet başında boş zaman yakaladağım zaman dolduruyorum blogu. Bak mesela şu an boş zaman geçiyorum, saatin 12:30 olmasını bekliyorum. Bilmem anlatabildim mi?

Şimdi mimleme zamanı. Burayı takip edenlerden kaç tanesi bu mim olayına katılır, daha önce aynı soruları cevaplamış mıdır bilemem ama Ortega, Papazın Çayırı, Hayatım Fenerbahçe, Parmak Arası Terlik, Ben Fenerbahçeliyim diyelim, bu zinciri devam ettirelim.

Aslında bunu okuyan bloggerların hepsi kendini mimlenmiş kabul etsin, buyursun doldursun.

1 yorum:

B. dedi ki...

siz yazdıkça ben okuyacağım :)
hocam birde gmail'e bakabilirseniz