14.03.2009

Yalan

Çubuklu formayı giydiğin için susuyorum


Söyleyecek kelime bulamıyorum

8 yorum:

Blogspor dedi ki...

Tribün afedersiniz ama yavşak SEYİRCİ kaynıyor...

Adsız dedi ki...

sen yapma olm bari şu çubuklu giyiyor muhabbetini.

Adsız dedi ki...

o pankartın açıldığı yerle açanları bağdaştırırsak çok manidar bi durum oluşuyor..

Conrad Bundy dedi ki...

migros mu emre pankartının olduğu yer? anlayamadım tam.

Efsane Maraton dedi ki...

@conrad

migros orası. setin biraz solunda kalıyor.

Conrad Bundy dedi ki...

çok ilginç gerçekten çok.

steven_stiffler dedi ki...

Şu "Sevimli Dedem" pankartını açan adamda maça ilk kez geliyor(taş çatlasa 2.kez) havası sezdim.O yüzden birşey diyemiyorum...

alperensaylar dedi ki...

seni seviyoruz ümit özat yazan olur mu acaba?
ya da gelecek sezon ümit özata olan vefa borcundan dolayı onun 5 numarasını o futbolcudan alan olur mu?
pek sanmıyorum bizim "şirket"te öyle olacağını ama bir umut işte...