26.03.2009

Lavaboya Gitti Ve...


"Ortega ile takım içinde iletişim kuran ender futbolculardan biriydim. Kendisinin içine kapanık bir yapısı vardı. Fakat onun asıl problemi Ceyhun'la değil, teknik direktör Werner Lorant'laydı. Ceyhun'la sadece bir maçta frikik nedeniyle tartışmıştı. Lorant onu ilk 11'de oynatmadığı için kızgındı. Sanıyorum İstanbulspor maçı öncesiydi. Samandıra'da maç öncesi son toplantı yapılıyordu. O sırada bana "Lorant beni ilk 11'e almazsa F.Bahçe'den gideceğim." dedi. Daha sonra açıklanan ilk 11'de adını görmeyince el kaldırarak hocadan lavaboya gitmek için izin istedi ve bir daha geri dönmedi. Toplantı bittiğinde Ortega'nın tesislerden ayrılıp Arjantin'e gittiğini öğrendik."

Ali Güneş'ten hoş bir anı olmuş. Demek ki bu Güney Amerikalı yıldızlar antrenörleriyle anlaşamayınca, "Öörtmenim, sıkıştım" moduna geçiyolar. :) Gerçek Fenerli olmayı başarmış 3 eski oyuncumuzu ve 1 antrenörümüzü tek yazıda anmış olalım. Ali Güneş-Ceyhun-Ortega-Lorant.

SERT

2 yorum:

oralardaniyivurur dedi ki...

Ortega versiyon 2. 35 Alex eden adam Brezilya'da

B. dedi ki...

bilmiyordum :)