11.03.2009

Ortaya Karışık

-İki gündür diş ağrısından uyuyamıyorum. Ağrı kesiciler fayda etmiyor. Acilde gittiğim doktor "iltihap var, sabah gelin operasyon yapalım" dedi. Sabah eski doktoruma gittim kanal tedavisine başladı. Bakalım bu akşam nasıl geçecek?

-Pazartesi gecesi kaç ağrı kesici aldım bilemiyorum, gün içinde ağrı olmayınca geçti heralde dedim, salı akşamı bir daha yokladı. Gece nasıl bir ruh haline büründüysem dolapta bulduğum likörü bir güzel indirdim. Mışıl mışıl uyumuşum sonra. Rüyamda Maldonado'nun gol attığını gördüm. Epey uçmuşum sanırım.

-Uykusuz olunca ortalıkta zombi gibi dolaşıyoruz tabi. Sokakta yürürken arkamdan birinin geldiğini hissettim, kafamı bir çevirdim hoş bir kızla burun buruna geldim. Tabi o kız bir korktuysa ben on korktum. Çok kötü afalladım, devamını getiremedim ayrı mesele. Yarın aynı saatte aynı yerde olmak lazım.

-Süper Loto herkesin olduğu gibi benim de umudum. Çıkmayacağını bile bile oynuyoruz işte.(bak totem yapıyorum burada ya çıkarsa diye:)) Arkadaşlarla çıkmış gibi faizini hesaplıyoruz, vergiden düşüyoruz aylık getirisini 300.000 civarında buluyoruz. Haliyle üzülüyoruz. Vergi olmasa 500000 getirecek iken 200.000'i devlete gidiyor. Olmaz kardeşim. Ya adam gibi verin parayı ya da hiç vermeyin. Bak sinirlendim şimdi.

-Bursa deplasmanı Cuma günü olarak açıklanmış. Yalan olduk tabi. O değilde bu sezon kaçıncı defa Bursa ile oynuyoruz? Beş mi altı mı?

-Bayan Voleybol'da derbi bizim. 3-1 güzel sonuç. Darısı yarın erkeklerin başına.

4 yorum:

B. dedi ki...

geçmiş olsun diyelim üstad
keyifli bir yazı olmuş :)

Ters Köşe dedi ki...

Benim yaptığım taktiği deneyin sizde de işe yarayabilir.Novalgin Damla'yı pamuğa damlatıyoruz ağrıyan dişin üzerinde bi güzel gezdiyoruz.Diş bir güzel uyuşuyor sizde bu rahatlamayla mışıl mışıl uyuyorsunuz ve bu sefer olmayacak rüyalara dalıp maldona'ya gol attırmıyorsunuz. :))

oralardaniyivurur dedi ki...

Geçmiş olsun
kanal tedavisi en sancılı iş olarak görünür, sinirler alınır. İyi bi doktorla çok az acı ile tamamlanabiliyor.

Efsane Maraton dedi ki...

hepinize teşekkürler, şu an için ağrıyı atlattık gibi. tedavi iyi gidiyor darısı fenerin başına:)

@hasan fb

güzel taktikmiş bir daha ağrı yaparsa ilk bunu deniyorum. teşekkürler,