26.03.2009

Ortaya Karışık # bilmem kaç

Neredeyse bir hafta olmuş bizim dükkanı başı boş bırakalı. Ara sıra geliyorlar böyle oluyor. :) Kaldığımız yerden toparlayalım.

-Yönetim Bursa dönüşünde takım otobüsünü korkutup, tesis önüne gidenler için "bunlar taraftar değil" diye buyurmuştu. Artık kimin taraftar olup olmadığınada karar verir duruma geldiler, bir gün biri kalkacak "sende yönetici değilsin, yönetmeyi bilmiyorsun" diyecek ağızlarının payını alacaklar.

-Otobüsü taciz edip, kaza yaptırmaya çalıştılar durumu biraz ağır kaçmış gibi duruyor. Çünkü olayın diğer tarafı ise "sadece el kol yaptık, tesislere gidip bağırdık" diye anlatıyor. Bu nasıl vandallıktır, terbiyesizliktir dememi bekleyenler fena halde yanılıyor. Değişik bir protesto şekline gitmişler, ruhsuz futbolculara ruh aşılamaya çalışmışlar, etkisi olur mu bilinmez demek istiyorum. Avrupalı tesis basınca, yönetici korkutunca "ULTRAS" bizimkiler yapınca "VANDALLIK, VAHŞİLİK" oluyor.

-Milli Maç araları feci şekilde can sıkıyor. Rakip Allah'tan İspanya'da beklemeye değer diyerek kendimizi avutuyoruz. Moldova falan için bu kadar beklemek olmuyor be...

-Milli Maç değil de, seçim sonuçları ne olur?

-Kongrede başkan adayı olan Kemal Açıkgöz'ü gördüm. Daha doğrusu kendisini 20-25 dakika kadar uzaktan izledim. Kendisine kesinlikle basında daha fazla yer verilmesi gerekiyor, çok renkli bir kişilik olduğuna kanaat getirdim. Hem basın hem de bizim blog çok ekmek yer Kemal Açıkgöz Başkan'dan.

-Blog olayına ilk bulaştığımda gelen küfürlerden çok yakınmıştım. Üzerine üşenmemiş birde mesaj yazmıştım. Tam kesildi derken Galatasaray'ın Hamburg mağlubiyeti sonrası ana avrat düz gidenler, zeka parıltıları eşliğinde laf sokmaya çalışıp yorum bırakanlar yine türedi. Hepsine günde 3 defa Ömer Çavuşoğlu tavsiye ediyorum. Sağolun, varolun.

-Fanzinler artık çıksada okusak, etsek ;)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ulan sana kufur edenın aklını alırız forza hamburg :)

Adsız dedi ki...

grupları savunacam diye ne hallere düşmüşsünüz yazık

Dahke dedi ki...

fanzin derken :)

Efsane Maraton dedi ki...

@immo

buradan yetkililere sesleniyoruz artık, bilemem :)