11.03.2008

Stephen Appiah

Bir iki gündür aklımdaydı Stephan Appiah'la ilgili birşeyler karalamak. Adam öldü mü kaldı mı sesi soluğu çıkmıyor derken dün akşam spor haberlerine konu olmuş yine kendileri. Akşam gazetesi "vay çakal" tadında bir başlıkla Appiah'ın web sitesinden yaptığı açıklamayı haber yapmış ama bunun uyanıklıkla ne alakası var ben çözemedim. Adam hala Fenerbahçe Spor Kulübünün sözleşmeli futbolcusu değil mi? Tamam sakatlığı sonrası envai çeşit menejer-yönetim-futbolcu tartışması neticesinde problemler yaşamış olması Appiah'ı hain mi yapıyor. Sadece takımını başarısından dolayı kutlamak istemiş, iyileştiğini belirtmiş. Denizli faciası sonrası hüngür hüngür ağlayan bir adamdan bahsediyoruz, olmadık zamanlarda attığı gollerle takımı ipten almış, şampiyonluk kazandırmış bir futbolcudan. Bu kadar kolay mı ya?

İyileşeceği günü, transfer haberlerine inat çubuklu ile atacağı golleri dört gözle bekleyenlerdenim.

2 yorum:

NYG dedi ki...

O da döner. daha büyük zaferlerde bizle olur isterse. çok da iyi oynar. kumaşı bellidir. sonra o gaztelere "kapak" olurlar, posterleri hediye edilir.

yanlışıyla doğrusuyla api bizim futbolcumuzdur. milan maçında (1-3) sakatlandığı için çimleri yumruklayışını unutamam. "şimdi sırası değil" der gibiydi. çok içtendi ve çok inanmıştım. hala inanıyorum.

dinazor dedi ki...

Çok iyi futbolcu ama Aziz Yıldırım en büyük hatayı geçen sene o kadar talibi varken onu satmamak ile yaptı. Tabiri caiz ise şu an için "elimizde patladı" malesef.