7.03.2008

Every Day Sexo

1973 doğumlusunuz, 35 yaşınızı doldurmanıza az kaldı. 10 yıl önce atabildiğiniz deparları şimdi atamamak ya da 10 yıl önce durdurabildiğiniz rakipleri durduramamak futbolunuzu nasıl etkiliyor? Örneğin daha kontrollü mü oynuyorsunuz?
Hayır. Zaten ben bugün kendime iyi baktığım sürece, 22-23 yaşımdaki gibi oynayabilirim. Bu arada oluşabilecek eksiklikleri ise tecrübemle kapatıyorum, mesafeleri kısaltıyorum. O gün yaptıklarımı bugün hâlâ yapabilirim, o fizik kapasiteye sahibim.
(Tercüman Fatih bu cevabı bitirir bitirmez Roberto Carlos yüzüme baktı ve ifadesini hiç değiştirmeden, sanki ek bir cümle söyleyecekmiş gibi bana şöyle dedi: “Every day sexo.” Yani “Her gün sexo!” Ardından yine kahkahalar.)


Milliyet'in Pazar ekinden. Tamamını okumak isteyenler için link aşağıda. Üzerinden bir hafta geçti nerdeyse, neden şimdi bloga koyuyorsun diye sorarsanız "unuttum"

Roberto Carlos Röportajı

Hiç yorum yok: