5.03.2008

Ali Şen

Bugün Oğuz Tongsir ile Atilla Gökçe'nin Lig TV'de beraber yaptığı Futbol Gündemi adlı programdaydı Ali Şen. Sevilla maçı için kalkmış gelmiş Bodrum'dan buralara. Bir kaç canlı yayına çıkıp geri dönecekmiş Bodrum'a. Bir çırpıda sayıverdi çıktığı ve çıkacağı programları fakat ben aklımda tutamadım. Neyse efendim biz gelelim Ali Şen'den incilere. Programın tamamını izleyemedim ama izlediğim kısmında Ali Şen kırdı geçirdi yine. Sevilla maçı sonrası O'nun da keyifler gıcır belli ki. Keşke bir rakı sofrasında karşılıklı oturabilsem de, O anlatsa bende sabaha kadar dinlesem.

(1996 yıındaki 1-0'lık Manchester maçından bahsediyor)
Ali Şen: İlk yarı 0-0 bitmiş, soyunma odasına bir girdim herkes bekliyor ki aslanım kaplanım benim ne güzel oynuyorsun diyeceğim. Baktım Kostadinov oturuyor kenarda. Bulgarca bir giriştim, diğer topçular Bulgarca bilmiyor ama ses tonumdan da ilan-ı aşk etmediğimi anlıyor...... Ben Kostadinov'u bu maç için aldım. Bana ne Vanspor'a attığı golden...

Ali Şen: Bak Galatasaray'a UEFA'yı aldı. Ama paraya çeviremedi..... Ben alacaktım o kupayı Türkiye'de 81 vilayetin ana caddelerinin adı Fenerbahçe olurdu. Mecliste el kaldırmayan vatan haini. Benim tarzım bu. Ülke tanıtımı yaptım diye devletten tonla para alırdım. Başbakan izin vermiyor mu. Vay öyle başbakanın haline. Benim tarzım bu....

Atilla Gökçe: Ahmet Çakar'ın bikini işine ne diyorsun?
Ali Şen: Bu ciddi bir program, bırak şimdi
Sonrasında gülüşmeler

Hiç yorum yok: