15.05.2009

Heykeli Dikilecek Adamdın


Dün akşam Sky Türk'te bir spor programına denk geldim. Şadan Kalkavan Salı günü adaylığımı açıklayacağım diye zırvalıyordu. Zırvalıyordu diyorum çünkü kendisi bugüne kadar çıkıp adam gibi birşey açıklamadan, hep Aziz Yıldırım'a "Bırak" diye telkinlerde bulundu. Doğal olarak Aziz Yıldırım çıktı Kalkavan'a projenle gel kardeşim dedi. Cevabı "bırak, utanıyorum" oldu. Tamam bıraksın kardeşim, ben de utanıyorum ama sen ne sunuyorsun bu camiaya?

Gruplar, grupçuluk diyoruz desteğini alıyorsun fakat bir o kadar da münferit adam bu kulübe üye oldu, üye yapıldı geçen süre zarfında. Onlar ne olacak?

Sonunda çıktı Aziz Yıldırım, pardon çıkamadı; dışarıya basın bildirisi gönderdi, adayım dedi. Yaptığı çoğu şeyi mahvetmesine, küfürler yemesine, yanlışlar yapmasına ve en sonunda taraftarın karşısına çıkamamasına rağmen adayım diyebilme cesaretini gösterdi.

Bu saatten sonra Şadan Kalkavan'da adaylığını ciddi olarak açıklar sanırım. Seçilmesi zor gibi gözüksede basında bu kadar yer aldı, siteler açtı, televizyon programlarına katıldı, şansını deneyecektir heralde. Doğru adam olduğunu sanmıyorum ama şansını denemesinde fayda var.

Artık bu camiaya yeni bir heyecan gerekiyor. Kendi adıma söylemem gerekirse ben sıkıldım her sene Eto, Ronaldinho, Lucescu ve duruma göre değişen saçma salak hoca isimlerini duymaktan. Revizyon, misyon, vizyon gibi milletin çoğunun anlamını bilmediği kelimelerle göz boyanmasından sıkıldım. Sıkıldım bir işe yaramayan futbolculara milyonlarca dolar verilmesinden. Değişim gerekiyor artık. Tamam Fenerbahçe'nin geçmişi bu, özü bu, hep en büyük olmak, hep problemli olmak hep arıza çıkartmak ama bu kadar da olmaz be kardeşim. Kaosun içinde düzenli işleyen birşeyler vardı artık o da yok.

Diktatörlük var bu kulüpte, millet bağırıyor dikatörlük var diye ama inatla görmek istemeyenler mevcut hala. Bir kişi var, ne derse sorgulanmadan o oluyor. Ses çıkaran kötü oluyor, hain oluyor.

Pardon başkan ama, istikrar istikrar dedin içimize ettin. Bugüne kadar yaptıklarınında bir değeri kalmıyor artık. Heykeli dikilecek adamdın kendini de bizi de ne hallere düşürdün.


Edit : Şadan Kalkavan'da bugün Lig TV'ye adaylığını açıkladı. Salı günü Büyük Kulüp'te Basın Toplantısı yapacakmış.

4 yorum:

Alex il Grande dedi ki...

Kalkavan da aday olduğunu açıklamış.

Tunç Komutekir dedi ki...

işte budur. artık sıkıldık...

mcD dedi ki...

şadan kalkavan başkan olsun istemiyorum ,pek tanımam kendisini ama sitesinden yaptığı açıklamalarda da güven vermiyor. Aziz yıldırımın yaptığı gibi bok atma işine girişerek birşeyler yapmaya çalışıyor. Hani aziz ,h.b. kutlualp'i falan kovmadan önce bi çok şey söyledi ya, onun gibi kalkavan da aziz yıldım yönetimi yüzünden gelişen beşiktaş mağlubiyetinden dolayı utandığını bunun rezillik olduğunu söylemiş.
Fenerbahçe küme düşsede taraftarı utanmamalı. Başkanı hiç utanmamalı , onların yapacağı tek şey çözüm üretmek olmalı.
Keşke kalkavan da bikaç laf sokuşturmadan ,aziz e hiç bulaşmadan direk projelerini açıklasaydı.

erdersson dedi ki...

shaktarın başkanına bakıp biraz transfer dersi alması lazım bence aziz yıldırımın.başarılı bir başkan nasıl olunurun dersini verdi.istikrar ve yerinde transferle nelerin olabileceğini gösterdi.ama onlarda figer yapmıyor transferleri!aradaki fark budur.