22.05.2009

Aziz Yılmaz'dan Sevgilerle


Akşam yemeği için sofraya oturmuşuz kapı çaldı. Çöpü de kapıya bırakmıştık, hayırdır inşallah diyerek açtım kapıyı. Ahmet Efendi elinde zarfla gelmiş. Noldu dedim size zarf var dedi. Baktım MNG Kargo aracılığıyla gelmiş. Gönderen Birleşik Fenerbahçeliler Vakfı.

Ntvspor'da Aziz Yıldırım'ı izlerken göz atarım dedim, Aziz Yılmaz'ın yazdıkları daha cazip gelince tamamını okumaya başladım.

Sevgili Kongre Üyeleri diyerek başlıyor, sizlere bir masal anlatacağım diye devam ediyor. Aziz Yıldırım döneminin yanlışlarından bahsediyor. Beş sayfa boyunca anlatmış. Anlatırken de Aziz Yıldırım'ın adı yerine hep Mübarek Başkan lafını kullanmış. Altıncı sayfada 98-99 sezonundan bu yana yapılan tüm transferlerin bedellerini sıralıyor. Geri kalan kısımda ise Fenerbahçe Spor Kulübü faaliyet raporunu analiz ettirmiş, onu yayınlıyor Aziz Yılmaz. Toplamda 16-17 sayfa civarı birşey. Bazı yerleri komik olsa da çoğu yerde hep bildiğimiz fakat seslendirilmeyen gerçekleri anlatmış. Nice şampiyonluklara diye de bitirmiş mektubunu.

Mektuplar, mesajlar, senede bir defa röportaj verenlerin bir haftada on farklı yere konuşması...

Genel seçim gibi oldu mübarek.

3 yorum:

Güray Gürsoy dedi ki...

Altıncı sayfada 98-99 sezonundan bu yana yapılan tüm transferlerin bedellerini sıralıyor.

***********
Bunu buraya koyabilirseniz iyi olur
kanımca.
Ayrıca O mektuptan önemli gördüğünüz
yerleri de bir özet geçseydiniz keşke.

NYG dedi ki...

Fenerbahçe için taş üstüne taş koyanı sırtımda mahşere taşırım. Ama bu adam bana sıcak, inandırıcı gelmiyor. Hep aklıma o buhranlı grup günlerini getiriyor.

5 sene transfer yapılırken neredeymiş efendi? Şimdi büyük ihtimal bir tavuğuna kışt denmiştir, bir menfaat kapısı yüzüne kapanmıştır.

Kusura bakmasın, samimi gelmiyor.

NYG dedi ki...

Ayrıca bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz.