10.02.2009

Boşuna Efsane Değilsin

"Kim küçük bir grup, Genç Fenerbahçeliler mi? Onları Avrupa'da hangi maça gitsem görüyorum. Avrupa'nın ve Türkiye'nin her yerindeler"

"Sefa'nın dışarı çıkarılmasına izin vermeyecektin ve buna müsade etmeyecektin. Sevsende, sevmesende taraftara sahip çıkmak zorundasın"

Dün akşam Kanaltürk'te katıldığı Bizim Stadyum programında söyledi Ali Şen bu sözleri. Boşuna sana Efsane Başkan demiyorlar. Aradan kaç sene geçmiş yine de çıkıp taraftarını kolluyorsun, onların hakkını arıyorsun. Unutmadan ekleyelim Ali Şen'in olaya dahil olması KFY'nin bildirisiile başlamıştı. Bu sözlerden sonrada GFB Ali Şen'i Kadıköy'de oynanacak bir maça davet etti.

Gelir mi? Bence gelir.

5 yorum:

Efsane Maraton dedi ki...

@adsız

aynı duyguları aynı besteyle bende yaşıyorum fakat bu kadar küfürlü yorumda yazmayın be kardeşim. biraz sansürleyin kendinizi ;)

Sencer Yücel dedi ki...

"Ben bırakırken biliniyordu zaten benden sonra gelenin sezonu şampiyon tamalayamayacağı. 9 puan önde devrettim takımı, şampiyonluğu verdiler. Ben kalsam 9 puan farkla şampiyon olurduk."

işte o günden beri zerre değeri kalmadı gözümde. kapıma gelse 1 bardak su vermem kendisine.

Adsız dedi ki...

Çakma Efsane..

ONUR dedi ki...

bizim yaptıklarımız bu platformda hiç yer almıyor nedense.

benim için efsane maraton bitmiştir birdaha da girmem =)

Efsane Maraton dedi ki...

@Onur

size sansür var :)