19.02.2009

Biz Soralım Yönetim Cevaplasın

Yönetim iletişim konusunda bazen güzel işler yapıyor. Fakat bu güzel işler nedense hep yumurta kapıya dayandığı vakitte ortaya çıkıyor. Son olarak FBTV'de yayınlancak güzel bir programın yapılmasına karar vermişler.

Taraftar sorularını mail yoluyla kulübe iletecek, yönetim kurulu üyeleride bunlara cevap verecek. Mail adreside soru-cevap@fb.tv şeklinde.

Kağıt üstünde on numara bir program olacağı kesin. Aynı şekilde taraftarın ilgiside mutlaka yoğun olacaktır. Fakat insanın bazı çekinceleride olmuyor değil. Soruların dürüstçe cevaplanmaması, konuların saptırılması veya orta kafa gol şeklinde sorular sorulması gibi. Daha önce yapmadıkları şey değil sonuçta.

Örnek vermek gerekirse tribün konusunun sorulacağı Allah'ın emri. Hatta bende kendi çapımda bir kaç soru sordum, mutlaka benzer sorularda gönderilmiştir. Fakat işin şu boyutu var ki geçtiğimiz hafta yönetim kurulu üyelerimiz İBB maçında tribün grupları üç,üç,üç diye bağırmadığı halde bu rezil olayı tribün gruplarının üzerine yıktı ve buna şu an inanan binlerce insan var.

Fikri güzel, uygulanması ise zor olacak programı önce izleyelim ondan sonra endişelerimizde haklı olup olmadığımızı görürüz. Epey bombalar çıkacak gibi duruyor.

Hiç yorum yok: