23.01.2009

Zafer Hoca

Başarıdan başarıya koşan bayan basketbol takımının antrenörü Zafer Kalaycıoğlu, 2 ay gibi bir süredir alacaklarını alamadığı için kulübe ihtarname çekmiş. Gerçekten inanması güç bir olayla karşı karşıyayız. En son ne zaman bu tip bir sorunla manşetlere konu olduğumuzu ben hatırlamakta zorlanıyorum. Bu haberi sıcağına sıcağına “kurumsal yapımızda sıkıntılar mı baş göstermeye başladı” şeklinde yorumlamak çok büyük acımasızlık olur. Küresel krizin bütün dünyayı kasıp kavurduğu şu aylarda bence normal bir durumdur bu.

Bu noktada Zafer Hocam’a birkaç sözüm olacak. Zafer Hoca yedi senedir bu takımın başında. Yedi senelik bu mutlu evliliğin bu şekilde bitmesi pek hoş olmaz. Bitmesi diyorum çünkü bana göre bu saatten sonra Fenerbahçe Zafer Kalaycıoğlu ile yapamaz. Tabii işin içinde bilmediğimiz başka durumlar yoksa. Ancak ne olursa olsun şu camianın ihtarnameye gerek duymayacak kadar kredisi olmalıydı hocamızın gözünde. Ezeli rakibimizin sporcu ve antrenörlerinin geçen senelerde yaşadığı durum ve takındıkları tavır ortada. Ben açıkcası böyle bir haberi duyunca derinden üzüldüm. Rakiplerimizi ise gülümsetip mutlu ettiğinden eminim.

Zafer Kalaycıoğlu ne kadar başarı elde etmiş olursa olsun eğer bu ihtarname olayı gerçekse adamlık sınavından kalmıştır benim gözümde. Allah yolunu açık etsin.

SERT

3 yorum:

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

gs ile transfer görüşmesi yaptığı için maaşı ödenmiyormuş deniliyor. ne kadar doğrudur bilemem ama hocanın kredisi bende birden sıfırlandı.

Adsız dedi ki...

dediğimiz oldu... baş antrenörlüğe haydar kemal ateş getirildi... zafer kalaycıoğlu antrenör kadrosunda olmaya devam edecekmiş... yönetim çok dogru bir hareket yapmış bence... giderse bile yüzü kızararak gidecek... kovulsaydı sempati duyanlar olurdu...

skiptomylou dedi ki...

yanlış bilmiyorsam zafer hoca zaten galatasaraylı. bunca sene fenerbahçe'ye en ufak bir saygısızlık yapmadığı için gündeme hiç taşınmadı normal olarak. parasının ödenmeme sebebi olarak ben de gs ile transfer görüşmesini duydum. gs zaten epeydir istiyor zafer hocayı. bunca olaydan sonra da muhtemelen gider.

zafer hocanın gitmesi bu şartlar altında tabiki doğrudur ancak yerini doldurup dolduramayacağımız hakkında tereddütlerim var. coaching yeteneklerinden ziyade yabancı transferinde senelerdir en iyileri getiren adam zafer hoca. böylesine bir durumun ezeli rakiple tam tersine dönmesi demek, yerine iyi bir rakip bulamamamız halinde yine galatasaray'ın domine ettiği bayan basketbol ligi'ne dönüş demek olabilir. umarım basketbol şubemiz acele bir şekilde hareket edip yetersiz kalacak biriyle anlaşmaz.