19.01.2009

Gereken Yapıldı

Ve kaldılar. Takımımızın renkleri, artık içimizden biri olan, Alex De Souza ve Roberto Carlos, sözleşmelerini uzattı.

Yönetimimiz seneler sonra ancak kazanabildi bu tecrübeyi ve devre arasında sözleşmesi biten önemli oyunculara imza attırdı sezon sonuna bırakmadan. Gerçi buna ben kazanılan tecrübe diyemiyorum. Çünkü daha çok seçim öncesi atılan garanti bir adım gibi geliyor bana. Taraftarın en basit maçta bile tezahürat sıralamasında ilk ikiye koyduğu, dünya çapındaki bu yıldız oyuncuların durumunun Mart’a kadar belirsizliğini koruması sanırım yönetim için felaket olurdu.

Kişisel fikrim Roberto Carlos’un yaşı ne olursa olsun hala takıma maç içinde müthiş fayda sağladığı. Adaleleri hala kuvvetli, ikili mücadelelerde ayakta kalıyor. Tecrübesi bile zaten uzun süre daha devam etmesine olanak sağlar. Bir yıllık anlaşma az bile bence.

Alex De Souza için söylenecek fazla kelime yok. Baldırında herhangi bir problem olmadığı ve kafası rahat olduğu sürece bu takımın vazgeçilmezidir. Doktor lakabını boşuna almadı. Dört buçuk sezonda 219 maçta forma giydi ve kaydettiği 100 golün yanında 107 tane asist yaptı. Fenerbahçe tarihinin ilk yabancı gol kralı oldu. 2+1 yıllık anlaşma bence tam ideal olanı.

Kısacası Fenerbahçemiz için hayırlı olsun. Bu sene duraksayan büyümenin devam etmesi için çok önemli bir adım atıldı.

SERT

1 yorum:

Ser dedi ki...

Katiliyorum. Deivid ve Lugano'nun da kalmasindan yanayim. Umarim bir an önce sözlesmeleri yenilenir. Cünkü belirsizlik icinde olan futbolcunun kafasi rahat olamaz. Kafasi rahat olmayan da isinde iyi performans gösteremez. Sezon sonuna birakilmamasinin en önemli faydasi bu.