9.10.2008

Yusuf Şimşek


'Gerçek işimi 30'umdan sonra anladım'

2 yorum:

B. dedi ki...

ha şunu bileydi baştan

Adsız dedi ki...

5 yıl Fenerbahçe'nin topçusuydu. 1 yılını kiralık geçirdi ama gene geri dönemedi. 3 td, milyonlarca taraftar sabretti ama hazret mankenlere roleks dağıtmakla meşguldü.
Geçen sene Denizlispor'un son haftalarında yaptığı halt sırasında da akıllanmış mıydı acaba? Yoksa son zamanlarda gece rüyasına ak sakallı dede mi girdi de feyz alıverdi?
Yoksa malum bazı işlerde parası mı bitiverdi?
Telefon kulübesinde adam geçer ama dürüstlüğün, profesyonelliğin yakınından geçmez.
Utanmadan gençlere öğüt veriyor. Hesapta "ben yaptım, siz yapmayın" diyerek.
Gel gel yapıp becerebilirse gelsin bakalım İstanbul'a. Eğer bir gram akıllanmışsa ben de bir b.k bilmiyorum.
Hikmet Karaman'ın futbolcu versiyonu.
Hadi canım başka kapıya.