14.08.2008

Gözlerimi Kapattım

Ne yalan söyleyim, maç öncesi öyle bir hava yaratıldı ki sanki maçı Fenerbahçe ile Partizan tribünleri oynayacaktı. "Bak arkada meşhur Grobari'nin pankartı, Alcatraz pankartıda güzelmiş" derken, önce çizgiden çıkartılan top ardından iki tane yiyince kendimize geldik. Az Galatasaraylı, bol Fenerbahçeli olan bir mekanda, oturduğum yerde sıcaktan sucuk gibi olmuşum, bunlar yetmezmiş gibi Partizan bir tane daha atıyor. Gol olmadığını idrak edene kadar acıların çocuğu moduna girmişim zaten. Maçı anlatan zevzek "gözlerimi kapattım" tarzından birşeyler saçmalıyor ama durum o kadar kötü ki gülemiyorum bile. İlk yarının sonunda Alex penaltıdan atıyorda bir tane kendimize geliyoruz. İkinci yarıya daha iyi başlayan bir Fenerbahçe ve beraberlik golü. Maçta öyle sonuçlanıyor zaten. Tur için herkes umutlu fakat devamında ne olur orası koca bir soru işareti şu an için.

Gelelim Kazım'ın formayı yere atmasına. Hemen hemen heryerde haberi var fakat görüntüye rastlamadım. Daha önce Tomas böyle bir hareket yapınca sezon sonunda takımdan gönderilmişti. Aynısı Kazım için geçerli olur mu,gitmek istiyorum diyen Kazım'a gitmesi için sebep mi olur yoksa üzerine sünger mi çekilir bilemiyorum. Fakat kurumsallaşan Fenerbahçemizde böyle şeylere önem verilmediği için ufak bir kulak çekmeyle geçiştirilir gibi geliyor.

Hiç yorum yok: