29.01.2008

Zavallı Biletix

Biletix'i oldum olası sevmem, hep mecburiyetten işimiz düşer, onlarda bunu bildikleri için öptükçe öper biz sevgili müşterilerini.

Galatasaray maçına bilet almak için yaklaşık iki saat önce Biletix'i aradım(internet sitesinden almak isteyince kongre kart ve taraftar kart numarasının yanında kimsenin bilmediği bir şifre sorduğu için hiç bulaşmıyorum)İsteğimi belirttikten sonra telefona cevap veren görevli bayan "internetten ve telefondan kongre üyelerine satış yapamıyoruz, kongre üyeleri ancak gişelerden kendileri gidip bilet alabiliyor" diye akıllara ziyan bir açıklama yaparak bilet satışı yapmadı. O sırada kapı çaldığı için "peki" diyip telefonu kapatmak zorunda kaldım.

Yarım saat sonra Biletix'i tekrar aradım, fakat bu sefer ararken telefona cevap verecek görevliyi dağıtmaya programlanmış şekilde telefonu çevirdim, Fenerbahçe Yönetimine kestiğim faturanın hıncını Biletix elemanından çıkartmaya kararlıydım. Hiçbirşey olmamış gibi isteğimi belirttikten sonra görevli gayet normal bir şekilde işlemleri tamamladı. Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra önceki telefon görüşmesinde gerçekleşen hadiseyi belirttim.Kendilerinde böyle bir bilginin olmadığını belirtip, yanlış anlaşılma yaşanmış olabileceğini söyleyip, özür diledi. Ya ilk telefona cevap veren eleman bizimle kafa buldu(tüm görüşmeler kayıt altına alınıyor, böyle birşey olamaz heralde) ya da kongre üyelerine telefon ve internet üzerinden satış durduruldu fakat birinin haberdar olduğu şeyden ötekinin haberi yok.

Hiç yorum yok: