25.01.2008

Pazar'ı beklerken...

Uzun zaman sonra ilk defa Fenerbahçe'nin bir Anadolu takımı ile yapacağı maçı bu kadar heyecanla bekliyorum. Sanki derbi bekler gibi. Eminim benim gibi olanların sayısıda pek az değildir.

Bir süre önce Sivasspor mu Fenerbahçe mi ikileminde olduğumu yazmıştım.

"Fenerbahçe yarıştan koparsa desteklenecek takım tabi ki Sivas olacak ama ya baş başa kalırsak..."

Sivas'lı falan değilim, hiçbir şekilde akrabalık bağlarımda yok. Ama şöyle bir durum var, artık aklımda hiçbir tereddüt yok pazar günü için, rengimde cevabımda belli. Bülent Hoca'ya ayıp olacak ama bana ne lan Sivasspor'dan. Galiba duygusal bir anıma denk gelmiş olmalı ki böyle bir tereddütte kalmışım.

Dondurucu soğuk ve maçın ertelenmesi ihtimaline rağmen Sivas'a gitmeyi kafaya koymuştum, fakat daha önceden planladığım bu deplasman yolculuğu ne yazık ki yalan oldu. Soğuğa rağmen en eğlenceli deplasmanlardan birisi olacak gibi, inşallah kazasız belasız tamamlar giden herkes. Deli bir anıma gelirse otübüslerin kalkış saatinde Salı Pazarına gidip arkalarından su atabilirim, gittikleri gibi gelsinler diye. Neyse efendim şaka bir yana diye bağlayalım cümleyi. Tüm güzel dileklerimle Pazar gününü bekliyorum. Güzel futbol, güzel tribün, güzel skor, güzel hava.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gecen sene manisa (2-3) ve denizli (0-0) deplasmanlarini heyecanla beklemistim. manisa'da sivas havasindaydi, ruhumuzdaki liderlik ortaya cikmisti orada. denizli ise malum sondan sonra tam bir rövansti. ama futbolcularimiz nadir uzuntulerden birini yasattilar. bu sene ise icerdeki kayseri macini ayri bir hevesle bekliyorum. oradaki macta olanlar yine "malum"

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.