22.01.2008

Bu ne kardeşim?

Akşam eve geldim, salonda kocaman bi Digiturk kutusu. Hayırdır inşallah dedim içimden. Üzerinde Plus falan yazıyor, gayet büyük, kallavi bi paket, ağırda. İçimden "hass..." dedim, yoksa HD'mi alındı benden habersiz, yoksa hediye mi ettiler. Bundan önce bizi hediye Digiturk kutusu ile kandırmıştı köfteler, sonra parasını çok fena çıkarttılar ama, hediyeydi işte, bizde hayır dememiştik. Neyse büyük bi hevesle açtım paketi, kocaman bi reklam kağıdı. Oda da loş bir ışık var, dedim heralde kullanma kılavuzu falan. Neyse kaldırdım onu,bir iki broşür ve sari sari ufak şeyler. Baktım mısır. Evet, bildiğin patlamış mısır. Adamlar resmen dalga geçiyorlar. Üzerinede yazmışlar, "patlamış mısırsız sinema keyfi düşünülümez" Ben ne bekliyordum, paketten ne çıktı.
Sonra kutuya baktım, içinden elektronik bişeylerin çıkmasını beklemek saflık olurmuş ama kutunun büyüklüğüne, gereksizliğine kızmamak elde değil.

Ulan siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz, kafa mi buluyorsunuz, manyak mısınız nesiniz kardeşim. Ah ulan, keşke çevrecilerin eline düşsenizde sizi bi güzel madara etseler.

1 yorum:

Donnie Brasco dedi ki...

hahahah ilginçmiş valla
Allah'tan "çekirdeksiz Fenerbahçe düşünülemez" deyip çekirdek yollamamışlar
bardağı dolu görmek gerek hocam :)