17.07.2008

Otobüs taşlama ve resmi site

Dün akşam oynanan Sparta Prag maçından sonra takım otobüsü Avusturya'da taşlanmış. Olay ne yazık ki üzücü fakat daha üzücü olan fenerbahce.org'un olayı Galatasaray'lı taraftalar yaptı diye vermesi.

Takım otobüsü taşlama hadisesi ne yazık ki ülkemiz sınırları içerisinde bir gerçek. Anadolu kulüplerinin oynadiği maçlarda neredeyse her hafta vukuu bulan bu olay İstanbul takımlarının başına geldiği zaman on puntoluk haber oluyor. Buraya kadar hepsi bildigimiz hikayeler. Fakat bu sefer yaşanan taşlama olayının Avusturya sınırları içerisinde olmasi ilginç olmuş.

Gelelim bizim resmi sitenin bu konudaki bombasına. Fenerbahçe'nin Resmi Sitesi olan fakat resmi adını taşımasına rağmen görevini layıkıyla yerine getiremeyen, çoğu zaman Galatasaray ismini kullanmamaya özen gösteren resmi sitenin bu sefer direk olarak Galatasaray'ı hedef göstermesi ne kadar doğrudur? Antu yapsa, öteki taraftar sitesi yapsa anlarım(zaten karşılıklı olarak çok fazla örneği var bunun) ama resmi sitenin bunu yapması nedir?

Bayram Tutumlu olayında GS'den örnek verip Emre Belözoğlu'nun kariyerinde GS'den bahsetmiyorsun. Kendi içinde çelişiyorsun... Birde yönetimin çok değil bir kaç ay önce Kalamış Tesisleri olayına ses çıkarmayıp bugün rakibi hedef göstermesi olayı var.

Kim kardeşim bu resmi site dediğimiz fenerbahce.org'un editörü? Yerine resmen talibim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yahu otobusun camına kaya girmiş...resmi site ve yonetim kınayacak bu durumu tabi ki..GS formalı kişilerin yaptıpğını gordulerse de bunu da ifsa etmelerinde mahsur yok...

Enejinizi Gsaraylıları eleşitirecek yerde resmi siteye yoneltmeniz yanlış.

Adsız dedi ki...

almayalim sagol,sen kendi blogun tasarlamaya devam et,ne diyecekti rize taratari mi?pek anlam veremiyorum soylediklerine.Emre ye gelince neden bahsedilsin herkes biliyor,en buyuk basarilirai o takimla yasadi,ama sahsen ben gs in butun basarilari resmi sitemizde yazilmasini istemiyorum.zaten yeterince bu eziklerden duyuyoruz.Yalanama olayi, kabul ediyorum saçmalik!.Keza transfer sesizlik de oyle ama bu kulubun politikasi saygi duymak gerek.Bula bula suçlu editor mu?talipmis,kiskaniyorum yerini istiyorum daha yerinde olurdu.sen gene de çatla.

Adsız dedi ki...

Alabildiğine objektif naif bir Fenerbahçeli ve onun bu objektifliğini çekemeyen kimyası bozulmuş bir başka Fenerli. Hangisi Fenerli? Gerçekten Fenerli?

Donnie Brasco dedi ki...

bildiğiniz yolda devam edin abi
elinize sağlık
ben de takibinizde olacağım o yolda
varsın Galatasaraylı desinler
varsın yönetim karşıtı,çekemiyor vs desinler
salt rakibi tu kaka göstermek Fenerliliktir değildir