23.07.2008

Emre ve isimsiz yorumcuları

Ben bu adam hakkında ne yazsam inatla, alakasız konulara, saçma sapan hakarete varan yorum yapan bir tip vardı, sanırım aralarına bir iki kişi daha eklendi. Akıl sağlığımdan şüphe edende oldu, küfür edende, Fenerbahçeli kılığına bürünmüş Galatasaraylı olduğumu iddia edende. Fenerbahçe'yi neredeyse 7/24 yaşayan birisi olarak akıl sağlığımdan bende dönem dönem şüphe ediyorum fakat halimden memnunum Allah'a şükür. Küfürler sizin olsun fakat şu Galatasaraylı olduğumu iddia eden kişinin bunu bir şaka ya da kendi çapında bir hakaret olarak yazdığına inanmak istiyorum. Bloga 200 küsür yazıda sadece Fenerbahçe hakkında yazmışım, yorum yapmışım ve bunu Galatasaray'lı olarak yapmışım. Bak sen...

Evet canım kardeşim kimliğimi ortaya çıkardın seni tebrik ediyorum. Benim gibi tipleri Taksim'de sallamak lazım bak bi daha yapıyorlar mı, değil mi?.

Asıl Galatasaraylılar Fenerbahçe formasını giyip, milyon dolarları yattığı yerden cukka yapmaya hazırlanırken sen beni GS'lı yapmışsın. Hava çok sıcak, soğuk bi duş al, kendine gel sonra bir daha düşün...

Bu kadar saçma açıklamadan sonra Emre Belözoğlu'nun canlı yayında formayı giydiği fotoğrafı ekleyelim, yaşasın HDTD diyelim, akşamki maç için tatilini yarıda kesip gelen keratalar ile erkenden Nazlı'da buluşmak için haberleşelim.

Hiç yorum yok: