15.07.2008

Fenerbahçeli olmayanı takıma almam!

Başlıktaki sözler Şenol Çorlu'nun Sporx'te yayınlanan röportajından.Şenol Çorlu Fenerbahçe altyapısının başında bulunuyor. Görevinin resmi adı Fenerbahçe Gençlik Geliştirme Program Koordinatörlüğü. Çok güzel söylemiş fakat Şenol Çorlu'yu o göreve getirenler öyle düşünmüyor ne yazık ki. Röportajın devamında ise

"Daha küçük yaşlardaki çocuklardan özellikle Fenerbahçeli olmalarını istiyorum. O şart benim için. Çünkü, çocuk buraya duygusal anlamda bir bağ kuramazsa büyük yaşta o çocuktan verim almak çok zor.”

demiş. Güzel güzel anlatmış tüm planlarını, yaptıklarını. 1995'lilerin sağlam geldiğini ama önemli olanın takip etmek olduğunuda belirtmiş.

Birde şöyle birşey anlatmışki röportajında takdir ettim.

"Geçenlerde bir çocuk geldi, koyu Galatasaraylıymış, almadım. Ailesiyle konuştum. Teşekkür ettim. Zaten arkadaşları 'Mondi' diyormuş. Kendisini Mondragon ile bütünleştirmiş... Bu duygusal bağlılığı yakalamak lazım, yoksa bunun sıkıntısını ilerleyen yıllarda çekeriz."

5 yorum:

Conrad Bundy dedi ki...

keşke dillendirmeseymiş. koltuğu sallanabilir önümüzdeki günlerde. malum fenerbahçe'lilere karşı hoş bakılmıyor fenerbahçe'mizde. (aydın hoca,nilay,serap vs)çok profesyonel bir kulübüz.

Semt Aşığı dedi ki...

1995 li bi çocuk 6-7 yaşında futboldan anlamaya başlasa.2001/2002 ye denk gelir.Aklında bi tek gs olur.8-9'da idraak etse 2003/2004 olur.Fb ninde olduğunu fakat gs nin daha iyi işler yaptığını bilir.bu yaşlar temelini almış bi gs li çocuğu.13 yaşında fb li yapmak hocalık becerisidir.Alsana başka bi ırkççılık çeşidi.Faşist ve diktatör yönetim.

ADE dedi ki...

Cemil Turan secmeleri yapar ve 10 15 kisilik bir grubu toparlar.. İyileri Fenerin altyapısına alacak.. bir taneside bizim arkadas..

Önce bir konusma yapar Cemil Turan ve arkasindan ekler.. ''Fenerbahceli olmayan simdiden söylesin''..

ee profesyonellik bu ya, bizim koyu Gs li arkadasta yapistirir hemen.. KESSENIZ SARI LACI akar..

Gerci o arkadas daha sonra Galatasarayin altyapsında futbola devam etti ama o yasta para ve kariyer nerdeyse onlarda oraya gidiyorlardı..

PVH dedi ki...

yahu 10 yasinda cocugun takim tutmasindan ne olur. iyiyse alir oynatirsin 5 sene sonra herkesten cok fenerbahceli olur zaten sabah aksam tesislerde yatip kalkan cocuk.

Adsız dedi ki...

Ben de diyorum Fener altyapisindan niye futbolcu cikmiyor..