25.04.2008

Galatasaray - Fenerbahçe II

İki gün sonra tarihi bir maç oynanacak ama hala biletimiz yok. Ne yapıp edip bilet bulmak lazım. Lazım ama karaborsada fiyatlar uçmuş durumda. Şu an için 300 YTL diyor saygıdeğer şahsiyetler. Birde işin ilginç tarafı hiçbiri piyasada yok arkadaşların. Karaborsayla işimiz olmadığı zaman heryerden fırlayan tipler bu sefer ortalıkta dolaşmıyorlar. Onların yerine ortalıkta bizim gibi eblek eblek bilet arayanlar dolaşıyor. Hayır, aynı yerde 3-4 karaborsacı olsa rekabetten falan fiyat düşecek diyorum, pazarlığı kızıştırırız diyorum ama kimseler yok ortalıkta. Önceden sağlam müşterisi olacaksınız ki telefonla irtibata geçesiniz.

Şimdi blogun seviyesini yerlere düşürecek bi hareketle yazımı sonlandırıyorum.

Varsa fazla bileti olan bi hayırsever mail yoluyla irtibata geçsin. Bilet'e karşılık para+blogu veriyorum :)

2 yorum:

Conrad Bundy dedi ki...

hocam aynı durumdayız 250 den aşağı düşen görmedim ben de. bu maçı tvden izlemek evlat acısından beter.

Donnie Brasco dedi ki...

valla abi olsa başım gözüm üstüne :(
memleket uzak benim