20.04.2008

Fenerium ve bordo-mavi



Geçen gün söylediklerinde inanmamıştım, kesin bizimkiler abartıyor demiştim. Hafif turkuaz hafifte bordoya çalan bir renkle(o da nasıl oluyorsa artık)t-shirt hazırlamışlardır, bizimkilerde "vaaay Trabzonspor bu" diyerek olayı abartıyordur diye düşünmüştüm. Fakat fena halde yanılmışım. Fenerium çok güzel bir sürpriz hazırlamış bizlere. Fenerium tarafından hangi akla hizmet böyle ürünler tasarlanır, tasarımı yapıldıktan sonra aklı başında bir Allah'ın kulu bu Trabzonspor'u andırıyor demez mi, böyle bir ürünün Fenerium'da nasıl satılacağı düşünülmez mi? Fenerbahçe'yi, sarı laciverti geçtim, Fenerium'un işletme, pazarlama mantığına aykırı..

Not: Renkleri çevir, sarı-lacivert yap aynı ürünü yok satsın.

http://www.fenerium.com.tr/product/showproduct.aspx?proid=10080040

http://www.fenerium.com.tr/product/showproduct.aspx?proid=10080020

Düzeltme: İsimsiz ; "Urunler bordo değil, kahverengi. Fotoğrafların ayarlarında bir sorun var, düzelttirmek gerek siteye" demiş. Şimdi Fenerium'a gidip ürünü görmek şart oldu, eğer İsimsiz'in dediği gibi bordo değilde kahverengiyse Hıncal Uluç gibi sağdan soldan duyup, oturduğu yerden sallamanın en güzel örneğini gösterdik size, yok bordoysa dediklerim hala geçerli.

5 yorum:

Beercholic dedi ki...

Sarı beyaz formamız da Seneye tıpkı resimdeki gibi yani celtic forması gibi enine çizgili olacak diyorlar sağda solda.. Eğer öyle birşey olursa harbi şaşırmış bu fenerium derim, yani her sene farklı bir şeyler üretirsin pazarlarsın ama bir düzen tutturmak gerek herhalde..

Conrad Bundy dedi ki...

kaç tane satabilecekler gerçekten o kadar merak ettim ki.

Adsız dedi ki...

Urunler bordo değil, kahverengi. Fotoğrafların ayarlarında bir sorun var, düzelttirmek gerek siteye.

axel dedi ki...

ancak bir gerizekalı yapabilir böyle tişörtü

navy dedi ki...

ürünün rengi belki kahverengi olabilir, canlı görmedim ama sitede ki resim bile başlı başına bir rezillik.