4.04.2008

Kısa Kısa


-Daha tur atlamamış olsakta Chelsea maçınının mutluluğu hala devam ediyor. Salı akşamına kadarda azalacağa pek benzemiyor. Arada Kayserispor ve TBL'de Beşiktaş maçı olsa da kayışlar koptu bir kere, toparlaması zor oluyor. Belki yarın Kayseri maçına gidince kendimize geliriz.

-Futbol takımı Çarşamba akşamı kazanınca basketbol takımının Siena maçı arada kaynadı gibi oldu ama elendiğimizin farkındayım. Aydın Örs'ten sonra Tanjeviç'e karşı önyargılı olsam da Fenerbahçe'ye böyle bir başarı yaşattığı için teşekkür etmek gerekiyor. Tanjeviç'te Fenerbahçe için uğraşıyor ne de olsa.

-Ertuğrul Özkök'ten "soyunma odasına indim Alex beline havlu sarmış Zico ile sohbet ediyordu" tarzında bir yazı bekliyorum Chelsea maçı için. Perşembe gününe yetişmezdi, bugünde başka şeyler yazmış ama ben bekliyorum yine de. Ha Londra uçağını yazarsa onuda kabul ederiz. Gündem yoğun derse damat Ercan'a atsın pası o yazsın. Eğlenceli oluyor..

-Efsane Maraton'a 2007 Ağustos'da başlamışız. Farkında olmadan 150 postu geçmişiz. Maymun iştahlı olunca hevesimizi aldık diye yarıda kesip gitmiştim iki ay için. Sonra ara gaza gelip yeniden yazmaya başladık. O gaz hala devam ediyor, ama nereye kadar götürür bilmiyorum.

Hiç yorum yok: