12.04.2009

PSV ve Galatasaray Beni İstedi


"Artık üstünden vakit geçtiği için açıklamamda bir sakınca yok: O sezon beni PSV Eindhoven da istedi, Galatasaray da. Ama ben Fenerbahçe’den sonra Türkiye’de başka bir takımın formasını giymek istemedim. Buna kimse alınmasın, böyle yapanlar da profesyonelce davranmıştır, yanlış da değil ayıp da. Sadece bana uymadı. Yıllar önce gecekonduda otururken nasıl ev parasına takım değiştirmediysem, bunu da yapamazdım. Daum’la FC Köln’e gitmek en doğru karardı. İyi ki gitmişim, çok güzel günler geçirdim kaptan olarak, başarılı işler yaptık."

Ümit Özat bugün Hürriyet Pazar'a güzel bir röportaj vermiş. Tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Bir Galatasaraylı olarak çok çok çok saygı duyuyor ve teşekkür ediyorum Ümit...
Kaptandın evet. Extra çalışarak,
İdman yaparak, elinden geleni ardına hiç koymayarak. Oynadığın her maçı, maçtan sonra kasetlerden tekrar tekrar izleyip kendini değerlendirerek.
Sürekli profesyonal olarak, 'açılışlara katılmayarak', ölçülü olarak, kibar olarak kaptandın Ümit.

Çok teşekkür ediyorum Ümit. Galatasaray'a hizmet etmeyi kendine 'yakıştırmadığın' için.
Çok teşekkür ediyorum Ümit, bir Galatasaraylı olarak.

Sen çok beyefendi ve ender bir Fenerbahçeli olduğun ve 'rakibimle gurur duymamı sağladığın' için çok teşekkür ediyorum...
Fenerbahçeli kaldığın ve Fenerbahçe'li 15-16 yaşında ki çocukların sevgisini üç kuruşa satmadığın için... Belki çocukken 'x takımlıydın' ama Fenerbahçeli kaldığın, Fenerbahçe'nin ekmeğine saygı duyduğun için teşekkür ederim.

İnsanlara, taraftarlara değer verdiğin için. Onların sevgilerini 'gerçekten' anlayabildiğin için çok teşekkür ederim.

Sağol, iyiki varsın, iyi ki vardın.
Keşke yine olsan ve keşke orta kesemesen Ümit.