19.04.2009

Bitti

Bana göre çok uzun zaman önce biten şampiyonluk yarışı artık herkes için bitmiştir sanırım. Bu saatten sonra Fenerbahçe'den şampiyonluk bekleyen varsa şüphesiz o kişi en asil duyguların sahibidir. Yüreği hala temiz olandır. Ve matematiksel olarak şampiyonluk şansı bitene kadar izlemiyorum, ilgilenmiyorum dese bile tatsız tuzsuz maçları birşekilde izleyecek olandır. Yalan mı?


ANKARASPOR-FENERBAHÇE: 1-0

Hakemler: Suat Arslanboğa, Baki Tuncay Akın, Volkan Narinç
Ankaraspor: Senecky, Ediz, Baki, Ömer Aysan, Erhan, Hürriyet, Adem, Neca (68 Mehmet Özdemir), Murat Tosun (86 Konate), Mehmet Çakır, Bilal (56 Weeks)
Fenerbahçe: Volkan Babacan, Ali, Önder, Yasin, Roberto Carlos, Selçuk, Emre, Kazım (59 Gökhan Emreciksin), Uğur (59 Vederson), Deivid (79 İlhan), Güiza
Gol: Mehmet Çakır (74)
Sarı Kartlar: Senecky; Yasin

3 yorum:

B. dedi ki...

başlığı pişti yapmışım :S

Efsane Maraton dedi ki...

boşver canarino, bitmiş gitmiş bu saatten sonra. başlıklar pişti olsa ne olacak :))

oralardaniyivurur dedi ki...

Matematiksel olarak aksi kanıtlanmadığı sürece
Fenerbahçe'nin her zaman şampiyonluk şansı vardır
ben buna inanıyorum
veya inanmak istiyorum..