14.06.2009

Cevaplayamadığım Soru


Mehmet Topuz'un transferinden memnun muyum değil miyim?

Fenerbahçe'ye imza attığından beri aklımda bu soru var ama kesin bir cevap veremiyorum.

Galiba memnun oldum. Şimdi, "daha geçen hafta sallıyordun, sende Topuz gibi kıvırma" deseniz haklısınız. Duruma bakıyorum, hayatta kabul edilemeyecek bir konu var ortada. Beşiktaşlıyım diyen ne idüğü belirsiz bir topçu ve kendisine verilen milyonlar. Buraya kadar bana ters.

Fakat birde Yıldırım Demirören'in Fenerbahçe'ye "ezik" demesi var. Galiba hırslandıran ve sonrasında transferden memnun kalmamı sağlayan olay bu. Bir nevi olayın namus meselesi haline gelmesi. Ama dedim ya tam emin değilim, adını koyamıyorum diye.

Emin olduğum tek şey bu elemanında Emre'den, Tümer'den, Fatih'ten farkı olmayacak benim için.

Yarın kendisi için tören yapılıyormuş. Bak işte bu da sinirlenmem, kızmam için bir sebep. Kim bu adam kardeşim? Mutlaka gidip kendisine koçum benim diye bağıranlar olacaktır. Bu transfere deli gibi sevinen adamlar yok değil, fakat benim gibi içine sindiremeyip ne var ne yok diye gidenlerde olacaktır kesin.

Keşke içerde spontane bir protesto gelişse bizim gibiler seslerini biraz duyursa ne güzel olur diyeceğim ama dilekten öteye geçmeyecek sanırım.

Unutmadan eklemek istiyorum, bu adam bu takımda nerede oynayacak, ne yapacak?

1 yorum:

Bahadır dedi ki...

real madrid'i tuttuğum halde 2 büyük transfere sevinememem gibi.