12.06.2009

Ortaya Karışık # bilmem kaç

-Bizim basketbol takımına totem motem fayda etmez oldu. Taraftar elinden geldiği kadar desteğini veriyor, totemini yapıyor ama iş sahada bitiyor. Seri 2-0 olunca kupa bizim, vur patlasın çal oynasın moduna giren başta ben ve benim gibi düşünen tüm saz arkadaşlarıma gazoz kapağı. Aklımız başımıza geldi tez zamanda seriyi çevirelim. Bir daha böyle densizlik yapan ... olsun.

-Bilica hakkında çıkan iddialar var. Kışın Forza Livorno, yaşasın St. Pauli, enteliz hepinizi severiz diye dolaşan TD'ciler, blogcular, tribüncüler ve daha niceleri bir anda ahlak bekçisi kesilmiş durumdalar. Guardialo mı Bilica mı tercih yapın artık.

-Şimdi bu haberi patlatan cezasahasi.net'e helal olsun demeden geçmemek lazım. Ama bizim dükkan olan Efsane Maraton ne blog ne de basın ilkelerini taktığı için sormadan edemiyorum. Adam bir senedir Türkiye'de dostum, Fener'e gelince mi jeton düştü?

-Giden Yasin'e üzüldüm. Hep iyi anılacak bir isim olarak yer etti en azından. Belki çok küfür ettirdi ama efendiliğinden birşey kaybetmedi.

-Kombine satışları nanay gidiyormuş. Transfer işleri böyle giderse böylede biter gibi duruyor. Aziz Yıldırım kötü alıştırdı milleti her sene bir yıldız hikayesine.

-Hepsini geçtim bayan voleybol takımı bu sezon maçlarını nerede oynayacaksa kombine çıkartsınlar. Çok ciddiyim. Takım her anlamda çok güzel oldu. Bu takım bu sene kupalara ambargo koyacak inşallah.

-Kombine çıkartsınlar lafını ettimde, şimdi takım güzel, oyuncular iyi olunca yönetim 5 liralık bileti 15 lira yapar. Vazgeçtim kombine konusundan. Bizbize takılalım Caferağa'da.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hanı caferagaya takılıp buralara yazacaktın.. caferaga sosıslısı ıcın bıle terkedılmez kadıkoy be =)

boobie

Efsane Maraton dedi ki...

@boobie

başkan onu genel anlamda yazmıştım ben, arada sırada gelince caferaga'da maça gitme ve sosisli yeme hakkımı gizli tutuyorum :)