5.06.2009

Mehmet Topuz Nerede?

"Doğuştan Beşiktaşlıyım"

Bu nasıl bir transfer olayı ben anlamadım. Adamı iki gün önce Pastırmacılar Parkında kahvaltıda yakalıyorlar "Ne ayaksın Mehmet, nereye gidiyorsun bu sezon?" diye patlatıyorlar soruyu. Nereye gidecek, üç tane takım var başlıyor saymaya; Galatasaray olmaz, Fenerbahçe veya Beşiktaş olabilir diye. Sonra Beşiktaş'a transfer olduğu haberi ile beraber "Fenerbahçe geç kaldı, bende Beşiktaş'ı tercih ettim hem ben doğuştan Beşiktaş taraftarıyım" demeci servis ediliyor. Millet başlıyor Mehmet'in ne süper topçu olduğundan dem vurmaya hatta golden sonra ne şekil bağrılacağı bile tartışma konusu oluyor. Saatler geçiyor bu sefer fenerbahce.org kaynaklı başka bir haber ajanslara düşüyor "Topuz Fenerbahçe'de" diye. Daha bir kaç saat önce Beşiktaşla anlaşan, Beşiktaşlıyım diye açıklama yapan adam şimdi Kadıköy'ün yolunu tutuyor. Daha doğrusu tutacak mı o da belli değil daha.

Olayın romantik boyutunda değilim, Beşiktaşlı adam Fener'de nasıl oynar diye girmiyorum konuya. Bizim gibi tipleri kimse iplemediği için seve seve oynatıyorlar. Problem değil orası. Ortada Fenerbahçe'nin Kayseri ile anlaşmış olmasına rağmen Beşiktaş'ın aradan girip futbolcuyu ayartması durumu var. Ya da anlaşılan bu. Karışık mevzu yani. Bu saatten sonra bu adamı kim kapar, kimin spor hukukçuları ağır basar bilemiyorum ama bu Mehmet Topuz denen balonu biz alırsak sırf inat olsun diye oturtacaksın yedek kulübesinde. Nasılsa para hep saçtığımız bir şey bu balonada saçsak birşey olmaz.

Unutmadan birde bunun yanına İbrahim Akın diye bir çocuktan bahsediyorlar, Burak Yılmaz gibi Türk futbolunun gelecek vaad eden yıldızı, onun transferide olursa revizyon dediğimiz sezona bomba gibi hazırlanıyor olacağız.

12 yorum:

Temur dedi ki...

aklıma sezercik'teki şişman çocuk geldi. Aynı demirören gibi. Babam çok zengin, fıstık benim olacak basıcam kırbacı! Ne oldu ayşecik verdi parayı aldı fıstığı (Gerçi Topuz ne kadar fıstık'tır orası ayrı konu)

Adsız dedi ki...

ah be abi olayın romantik boyutunu sende bırakırsan kimsecikler kalmıyor demektir.

RAmAL

Fenerlig dedi ki...

ben bu transferden memnun değilim...

ygtylmz dedi ki...

Mehmet Topuz Fenerbahçede oynar hemde çok iyi oynar . Emre'yi Tümer'i tribüne çağıran bizler değilmiyiz . Gol atınca sevinen bizler değilmiyiz . O yüzden Mehmet istediğini desin Fenerbahçede oynamalıdır .

miracsaral dedi ki...

Bence sanki Beşiktaş yönetimi Mehmet'e bu doğuştan Beşiktaş'lı olma ayağını dayatmıştır gibi geliyor bana, bu adam pek takımcı değil, paracı gibi de...

Gürkut Gürsoy dedi ki...

Bu mehmet TOPUz da bu formayı giyerse bundan sonra.... sokarım rekabetine, kurumsallığına, futbolculuğuna. bu kulübe fatih, emre gibi itleri sokan zihniyet her şeye rağmen mehmet TOPUz u da alır ve oynatır biliyoruz. endüstriyel futbola da böyle idareciliğe de bin kere tüküreyim... Fenerbahçe istediği herkesi transfer eder, eğer Fenerbahçe vaz geçerse başkaları alır. Ama Fenerbahçe bu TOPUz gibi kansıza forma GİYDİREMEZ.

lazQli

Baran34 dedi ki...

Fener'i istemem, ille de Beşiktaş olsun, ben çocukluktan BJK'lıyım zaten gibi lâflar eden oyuncuları takımımızda, formamızın altında görmek istemiyoruz. Dinleyen kim...

beckham07 dedi ki...

topuzu sevmem ama bjkliler çıkıp topuz bjkde oynamak istiyor fifa diyor ki futbolcu kimde oynamak isterse falan filan! ulan sözleşmeli futbolcunun kulübüyle anlaşmadan gidip oyuncuyu ayartıyosun sonra bizimkilere laf atıyorsun. kesinlikle katılıyorum inadına alıp atıcaksın paf takımına (yedek bile olmasın istemem a takımda)bi sene sonra da istediği yere gitsin!

B. dedi ki...

bizim maçlarda çirkeflik yapan,eduyu haksız yere attıran bu herif değil miydi
böyle karaktersiz adamlar Türk futbolunu bozmakta
Beşiktaş nasıl kabulleniyor bu adamı orasıda ilginç
yeri futbol dışı olmalı

Diego dedi ki...

"Mehmet Topuz denen balonu biz alırsak sırf inat olsun diye oturtacaksın yedek kulübesinde. Nasılsa para hep saçtığımız bir şey bu balonada saçsak birşey olmaz."

kesinlikle katılıyorum bu yorumuna ve sırf inat olsun die de alalım oturtalım kenarda diyorum.

mcD dedi ki...

olaki aziz yıldırım aldı bu topuzu , havaalanında mükemmel bir karşılama,saraçoğundaki ilk maçında da çok güzel bir hoşgeldin partisi organize edilmeli. "bağırmayan taraftar siktirsin gitsin" tadında "beşiktaşlı futbolcu siktirsin gitsin" i öneriyorum parti müzikleri için...

alperensaylar dedi ki...

tribünden alkışlayacağımız adam kalmayacak artık bu gidişle.