28.06.2008

Bir Taraftarın Günlüğü

28.06.2008

Aman Allah'ım... Bugün resmi sitemiz fenerbahce.org'da Burak Yılmaz'ın Fenerbahçe'ye transferi açıklandı. Hep istediğim bir futbolcuydu, Beşiktaş'ta iken hep kıskanarak izlerdim, Türk futbolunun en büyük yıldız adaylarından birisi bu 23 yaşındaki genç yetenek. Manisaspor'a transferi şanssızlık idi, şimdi hakettiği yeri buldu. Fenerbahçe forması altında patlama yapacak umarım. 55000 kişilik muhteşem stadımızda süper taraftarımızın önüne çıktığı o günü düşünemiyorum bile.

Bu sene Aziz Başkanım süper transferlere imza atıyor. Önce Emre Belözoğlu gibi bir dünya starına çubuklu formayı giydirdi daha sonra ise İspanya Milli Takımını Avrupa Şampiyonasında final oynatan yaşlı kurt Luis Aragones ile sözleşme imzaladı. Artık sezon başını bekliyemiyorum, bir an önce maçlar başlasın istiyorum. Hatta Luis Aragones'e destek olmak için sarı kırmızı İspanya bayrağını mabede götürmeyi planlıyorum. Kombine görevimi yerine getirdim, şimdi Fenerium'da formalara ve yeni sezon ürünlere saldırmak için bekliyorum.

İmza
Taraftar görünümlü müşteri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

büyük başkan yaa.. getir sabriyi gökhan gönülün yerinee duy bu sesi ..

Adsız dedi ki...

Fenerbahçe'lilik çok ayrı bişeydir.Ne yazık ki aziz başkan futboldan anlamadığının aksine finans ve ekonomiden cok iyi anlıyo bunda ne kötülük var diyebilirsiniz ama bjk li burak gs li emre sarıdan nefret eden lanet aragones,e-blok tribünü skandalı Fenerbahçe'miz resmen şirket oluyo bizde taraftar değil müşreti yerine konuyoruz.o yüzden allahın ezilk gslıları bizde ruh var sizde para var diyolar.bunu duymak bile kalpten bir Fenerbahçe'li için büyük bir utanç.Yazıklar olsun aziz başkan !!! Aykut Kocaman varken Rıdvan Dilmen varken ne gerek vardı aragonese Semih Şentürk varken ne gerek var burak yılmaza !!!