20.05.2008

Zidane

"Zidane, Kırklareli'nin Babaeski ilçesine bağlı Yeniköy'deki Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nın desteği ile köylerde sağlıklı süt üretiminde örnek uygulama olması amacıyla Merkezi Sağım ve Yem Ünitesi'nden oluşan Köy Sağlıklı Süt Üretim Tesisi'nin açılışına katıldı."

Zidane Fenerbahçe için poz verdi başlığını okuyunca habere balıklama atladım. Şu yukarda bulunan kısımı okuyunca neye uğradımı şaşırdım bir an için. Daha sonra Zidane'ın Danone'nin davetlisi olarak Türkiye'de bulunduğunu hatırlayınca eksik noktaları tamamlayarak mantıklı birşeyler oluşturdum kafamda. Fakat beni asıl şok edecek olay sayfanın sonunda bulunan Zidane - Hakan Bilal Kutlualp fotoğrafıymış meğer. Ben mi benzetiyorum yoksa HBK'nin ta kendisi mi?

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Ulan ulan..kalpten giderim şu formayı sırtına geçirip, iki top tepse Kadıköy'de..