3.09.2007

Yuhalayan .......... dönsün şaşkına


3.hafta Sivasspor maçını otelin birinde izledim.Daha bacak kadar boyuyla, çubuklu formayı giymiş Fenerbahçe futbolcusuna küfür etmeye başlayan veletler var. Bunların menşei zaten belli. Maça 5 dakika geç gelip 10 dakika erken çıkan babaların evlatları bunlar. Ben o formayı giyene taparken, sen çıkıp küfür ediyorsun,ben Fenerbahçeliysem sen nesin? Çıkıp Deniz'e bağırıp çağırıyorsun, forma satması için bu takıma getirilenler ya da başka birisi o hatayı yaptığı zaman alkışlıyorsun. Evladım bu gerçek futbol, öyle bilgisayar başında, Playstaion başında oynadığın oyunlara benzemez. Evde oturacağına sokağa çıkta iki topa vur. Neyse zaten ben zar zor bulduğum televizyonun başında bu çocuğa takmış bir biçimde maçı izlerken, Kadıköy'de birileri birilerine gereken cevabı vermiş.

........... yuhalayan ibneler dönsün şaşkına.

Hiç yorum yok: