3.09.2007

Kimseye söylemeyiz merak etme



Belki çoğu kişi için pek birşey ifade etmeyecek ama anlatmadan olmaz. Olay İstanbul'da yaşanıyor. Zihinsel engelli çocukların eğitim gördüğü bir okula yardım amaçlı olarak gönderilen kıyafetler var. Pantolon,çorap,kazak,tişört... Bir paketin içinden Fenerbahçe forması çıkıyor. Belli ki eski sahibi olan ufaklık büyümüş anneside diğer küçülenlerle beraber paketleyip buraya göndermiş formayı. Okulun müdüresi formayı alıp kenara koyuyor, belki başka bir isteyen olur diye. Tek tek çocukları çağırıp üstlerini giydirip yolluyor. Bir erkek çocuğuna geliyor sıra. Bir pantolon,bir de tişört düşüyor kendisine. Odadan çıkarken formayı görüyor "Ben Beşiktaşlıyım ama bunun da renkleri çok güzelmiş formayı alabilir miyim" diye soruyor. Formayı alıp üstüne giyiyor ve "Kimseye söylemeyin" diyerek dışarıya çıkıyor. Çocuk işte.Renkler farklıda olsa buraya yazardım. İçim bir kötü oldu, dağıldım duyunca.

Zamanında Fenerlist buna benzer bir organizasyon yapıyordu kimsesiz çocuklara daha sonra bayrağı Kuzey Amerika'daki Fenerbahçeliler devraldı. Şimdi aldıkları kombineler ile kimsesiz çocukları maça götürüyorlar. Buna da bir parantez açalım.

Hiç yorum yok: