24.12.2007

Kaç ay oldu be kuzum...

Blog konusunda tam havayı yakalamış devam ederken şak diye kesmiştim yazıları. Ne bir haber ne bir yazı...

Gerçeği söylemek gerekirse sıkılmıştım birde araya giren diğer işler olunca blog konusu kendiliğinden kapandı.İnternet çöplüğüne terk ettiğim bir tane blog vardı zaten ikincisini de bırakmak ayıp olur diye düşündüm ve yeniden birşeyler karalamaya karar verdim.(aslında külliyen yalan,baktım blog işi çok tuttu son dönemlerde bende devam edeyim dedim,yeni bloggerlarada selam ederim ;) ).

Aslında geçen süre üzerine anlatılacak o kadar çok şey var ki... Neyse artık, onlara da birgun değiniriz elbet, yazacak birşeyler bulamayınca.

3 yorum:

ONUR dedi ki...

adamı böyle gaza getirirler kardesimm =)

Ortega dedi ki...

Tekrardan yazmaya basladigina sevindim..

Efsane Maraton dedi ki...

Teşekkür ederim. Umarım bu sefer daha uzun süre sıkılmadan devam edebilirim :).