24.08.2007

Topum yan bahçeye kaçtı, alıp geliyorum




Bir hafta kapalıyız. Gitmeden önce kısa kısa geçelim hemen.

-Giderayak yönetim son dönemdeki tribün,grup olaylarına bir açıklama getirmiş, tabi yersen.

-Yarın Sivas maçında maraton üstü kaçırıcaz ama dedikodusunu yaparız sonra. Demir kafes yapmışlar bize, kendi evimizde deplasman seyircisi durumuna düştük artık. Demirlerin arkasından fıstık uzatabilirsiniz ama tercihimiz bu sıcaklarda sudan yanadır. Malumunuz 1,5 YTL'den satılıyor. En kritik günde bırakıp gidiyor gibi olduk,içim elvermiyor ama mecburum.

-Haftaiçi Belçika'da Anderlecht maçı var. Güzel şeyler yaşayabiliriz, gidilebilirdi aslında ama tercihimizi kıştan yana kullandık, birde Avrupa'da Şubat'tan sonrasını görebilirsek değmeyin keyfime.Hayallerimle başbaşa bırakın beni.

-Sen şimdi bırakta Belçika'yı, vişneli birayı, çikolatayı asıl Pazar günü güzel bir deplasman var. Kardeşlerin küçüğüyle oynuyoruz, Gençlerbirliği Oftaş-Fenerbahçe. Kaçırılmaması gereken bir deplasman. Kendi evimizde misafir durumuna düştüğümüz için Oftaş maçı tribün açısından biraz daha derli toplu olur. Hem yaz tatilinin sonu, hem de mesafe kısa.



-Bira dedimde aklıma geldi, geçen sene Bursa deplasmanında yapılan alkol kontrolü artık Kadıköy'de de başlıyormuş.Duyumdur, duyum olarak kalması dileğiyle notlarımıza ekliyoruz.

-Cumhurbaşkanlığı 3. tur seçimi de var. Bugün olmazsa Pazartesi olur artık. Bakarsın dönemeyiz gittiğimiz yerlerden, hem istemiyorlar git falan diyorlar fırsat bu fırsat diyip nanik çekebilirler. Olur mu? Olmaz tabi, fanteziye kaçtık biraz ama burası Türkiye.

-Haftasonu İstanbul'da Formula 1 var. Massa Efendi Fenerbahçeliyim demiş. Popülizm yapma kardeşim diyor, Alonsu'nun kazanmasını istiyoruz. Sıkıldım bu Brezilyalı muhabbetinden artık.Takım izin verirse Cumartesi Kadıköy'de olmak istiyorum diye de belirtmiş.

-Piknikte Dömivole Erdinç Sivritepe'ye Armağan Türk Futbolu mail grubundan bazı yazıların derlenmesi ile ortaya çıktı,başka yazılarda varmış tabi içinde. Aldık,okuyoruz.

-Bir hafta yokuz, bir aylık konu yazdık. Araya iki de resim atsak, ohooo çıkartırım valla ben buradan bir buçuk ay. Neyse siz bunlarla idare edin, ben yan bahçeye kaçan topumu alıp geliyorum.

Hiç yorum yok: