11.08.2007

Çakma Deplasman

Tamam ulan fazla birşey beklemiyorum zaten. Ben takımımı biliyorum, sahada başımıza gelecekleride biliyorum, o turkuaz formanın bize hiç yakışmayacağını da biliyorum da tribünde oturan denyolara noluyor onu bilmiyorum işte. Sen kimsin ulan daha ilk maçta takımı ıslıklıyorsun, iki forma aldın diye en büyük Fenerli sen mi oldun şerefsiz, bizim taptığımız renklere, adamlara sen kim oluyorsunda küfür ediyorsun,ıslık çalıyorsun? Dayak mı istiyorsun? Yakındır o dayak merak etme, yaşına başına bakmadan sana girişeceğimiz günler yakındır. Mesela Anderlecht maçı güzel bir gün olabilir senin için.



Kaybettik. Bizim için klasikleşmeye başlayan bir sezon açılışı oldu zaten.Fikstürde her ne kadar dış saha maçı olarak gözükse de çakma bir deplasman olduğunu herkes biliyordu. Sevgilimizle buluşmak için saat 17:00'de çıktık yola bizim taraftan. Stada biraz erken varmayı planlıyorduk ama bu kadar erken olacağınıda tahmin etmiyorduk.Maçtan önce anlattığım sebeblerden ötürü araba ile gitmeyi daha mantıklı bulduk. Cuma akşamı yazlıkçı trafiği olur yolu da tam bilmiyoruz diye erken başladığımız çakma deplasman yolculuğu yarım saat sürerek bize ilk dumuru yaşattı. Dersimize iyi çalıştığımız stada ilk deneme sonucu doğru şekilde ulaşmamızdan belli oluyordu zaten. Bundan sonrası ise belediyenin otoparkçı arkadaşlarının dingilliği yüzünden bize Olimpiyat stadı çevresinde uzun bir tura maloldu. Olsun yol yordam öğrendik. Tabi bizi yanlış yönlendiren elemandan sonra gördüğümüz ilk Security'nin "Doğu Kapalı'ya nasıl gideriz?" sorusuna verdiği cevap ise bizi iyice mal etti.



"Abi burası çok büyük inan ben de bilmiyorum, düz gidin ilk gördüğünüz arkadaşa sorun"



Eyvallah dedik devam ettik, motorlu polislerin peşine takıldık çıktık biryerden. Tesadüfende olsa gireceğimiz tribünü bulduk ama otoparkın girişini bulamıyoruz. Biraz daha gittik ve bizi yanlış yerlere gönderen dingil otoparkçının önünden bu sefer ters yöne girerek Doğu otoparkının girişini de bulduk. Saat daha altı olmamıştı arabadan indiğimizde. Oyalandık, döndük dolaştık, tanıdıkları gördük, ayaküstü sohbetler ve stada giriş. Dedik ya adı "deplasman" ve "deplasman" a geldik demek için fotoğraf çektiren bir sürü çekirdekçi. Maç başladı ve gerisi Lick Tv'den takip ettiğiniz gibi. Sinirli ve üzüntülü bir şekilde başladığımız dönüş yolu ise sessiz ve sakince geçti. Herkes kendi ruh halinde, dertleriyle başbaşa....

Hiç yorum yok: