12.01.2009

Büyük Kaptan!!!

Dün Tokatspor maçı yazısında Emre'nin kaptanlık pazubandını taktığına hiç değinmemiştim. Olay hakkında yazmamam gözden kaçırdığım için değil(dikkat çekmemesi olanıksız bir hadise ne de olsa) sadece sürekli olarak aynı şeyleri eleştirmekten sıkıldığım içindi. Bugün konu hakkında diğer bloggerların yazılarını okuyanca en az bir iki satır karalamam gerektiğine karar verdim.

Ya yönetime, ya takıma ya da futbolculara bir şekilde kızıp eleştiriyoruz. Bu sezon kötü yürüyen herşeyden artık ne kadar sıkıldıysam Emre'nin kaptanlık mertebesine erişmesi nedense beni hiç şaşırtmadı, beklenen birşeydi sonuçta. Hatta bu kaptanlık olayı acısız bir şekilde gerçekleşti diyebilirim. Sadece maç sırasında içim burkuldu, bu kadar kolay mı dedim. Kolay olduğunu elbette biliyordum çünkü arkasında anlı şanlı Aziz Başkan vardı ve Emre'de onun manevi oğlu sayılırdı. Kaptanlık Emre'ye değilde kime yakışacaktı? Uğur'a jest olsun diye verilen kaptanlık Gökhan'a mı yakışacaktı Edu'ya mı veya geride kalanlara mı?

Dergiye röportaj verip Lefter gibi, Can Bartu gibi unutlmaz olmak istediğini her fırsatta dile getiren Emre artık koşar adımlarla ilerliyor "efsane" olmak için. Biz ise burada,tribünde boş yere kendi kendimize dövünüyoruz.

Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

1 yorum:

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

ogün temizkanoğlu da bu takıma kaptanlık yaptı. yönetimden beklenir böyle saçma salakça davranışlar. dünden bu yana moral falan kalmadı.