31.05.2008

Şaşırdın mı?

Malum, Emre'nin adı Fenerbahçe ile geçmeye başladı. Geçmek ne kelime kulubü ile anlaşılmış zaten. Geçtiğimiz yıllarda da benzer transfer haberleri çıkar fakat gerçekleşmezdi bu transfer. Dün akşam Ntvspor'un haberi ile öğrendik Emre transferini. Önce yalan olmasını ümit ettim fakat fenerbahce.org giriş sayfasından Ntvspor'u doğrulayınca bana sadece üzülmek kaldı.

Tümer'i nasıl kabullendiysen, BJK Rüştü'yü nasıl kabul ettiyse sende Emre'yi öyle kabul edersin kadar kolay değil işte olay.

Birde resmi sitede "Emre Belözoğlu kimdir" diye başlık atmışlar ki evlere şenlik. Adamın GS geçmişinden, kazandığı şampiyonluklardan bahsedilmemiş bile. Hadi ben taraftar olarak bu transferi kabullenemiyorum peki sen yönetim olarak transfer ettiğin futbolcunun geçmişini kimden niye saklıyosun?

Bombayı sona saklamak istedim. Fatih Terim'in adıda Fenerbahçe ile geçiyor ya artık, yazıklar olsun diyorum sadece. "Başkanım şaşırdın mı" diye haykırmak istiyorum ulan. Bu kadar profesyonellik, kurumsallık fazla bize.

Umarım Emre transferi Ahmet Bulut denen adamın bize bir oyunu, Fatih Terim haberi ise koca bir yalandan ibarettir.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam ne bu sessizlik diyodun.. tam bozuldu sessizlik işte.. :)

hadrianus dedi ki...

bende umarım. yoksa ya kombineyi iade edicez yada her maçta bunlara sallıcaz.
pes

Adsız dedi ki...

alışırsınız alışırsınız :)

hemde öyle bir güzel alışırsınız ki siz bile şaşırırsınız

navy dedi ki...

bu sene de gitmedi belki gider seneye
yaptırdığın tesisler ...

Adsız dedi ki...

usta söylenti falan değil. emre alındı.
artık fenerbahçeli.

Blogspor dedi ki...

Servet'i gs taraftarları nasıl karşıladıysa bizde Emre'yi öyle karşılamalıyız.Kaç yıldır peşinde olduğumuz adamı almışız kursakta kalmasın sevinci...

Adsız dedi ki...

isteyen gider farketmez
ömür biter destek bitmez
hep destek tam destek.

sevgimiz isimlere değil renklere.
emre de hayılrı olsun. transfer de kesin zaten . herhalde euro2008 den sonra imza atar.

Donnie Brasco dedi ki...

sevinemedim bu transfere

Nazmi Hasdemir dedi ki...

galatasaraylıyım, aldığınıza pişman olmazsanız şerefszm. Şerefsiz şerefsizdir. Servet şrefsizlik yapmadı hiç. Ama bu adam şampiyonluğu sattı, sizide satar bir yolunu bulursa

navy dedi ki...

@non serviam
isteyen gider dediğin adamlar, sarı lacivertin peşinden ölüme gider.
yıllarca katil emre, p.. emre, emresi var okanı var, dedikten sonra; aa emre hoşgeldin demek koyuyor insana.
tümerede, fatihede bir kere bağırmadım buna da bağırmam.
sayın aziz yıldırıma hayırlı olsun bu transfer.

Beercholic dedi ki...

@ nazmi;
tümer'e de öyle diyorlardı..

Adsız dedi ki...

oldu olacak özhan canaydını da alsın yanına. laciverti de kırmızıya boyarız olur biter. 20 sıkı fenerli arkadaşız, şok olduk bi gecede takımdan soğuduk... az mı küfrettik bu adama yaa. gol atınca nasıl sevinelim ki.